Sprawdzone domowe sposoby na odchudzanie


Niektórzy z nas odchudzają się przez całe życie. Odchudzanie podyktowane jest zazwyczaj nadchodzącym latem, wielką imprezą, mową miłością, ale czasem i względami zdrowotnymi. Strata kilku ponadprogramowych kilogramów zawsze wyjdzie nam na dobre. Będziemy wyglądać lepiej, a nasz organizm podziękuje nam za to lepszym funkcjonowaniem. Niestety nie zawsze odchudzanie przychodzi nam z łatwością. Czasem dietą i ćwiczeniami dochodzimy tylko do pewnego momentu, którego nie możemy przeskoczyć. Z pomocą przychodzą nam domowe sposoby na odchudzanie, które wspomogą nas w walce z kilogramami.

Domowe sposoby na odchudzanie

Pij wodę. Zasada stara jak świat, ale jakże skuteczna. W procesie odchudzania może tracić spore ilości wody. Tym bardziej powinniśmy dbać o odpowiednie nawodnienie organizmu. Jeżeli nie będziemy odpowiednio nawodnieni organizm nie będzie w stanie poprawnie wydalać toksyn, które powstają w wyniku odchudzania. Poza tym ubytek już 1% wody z organizmu zmniejsza wydolność naszego organizmu o 10%. Co za tym idzie, mamy mniej siły i gorszy humor, a to odbija się na naszej motywacji i sile do działania.

Jedz powoli. Informacja o tym, że zaczęliśmy już jeść trafia do naszego mózgu dopiero po kilku chwilach. To sprawia, że osoby jedzące szybko, często pochłaniają większe ilości pokarmów. Poza tym jeżeli będziemy jeść wolniej i dokładniej przeżuwać pokarmy, nasz układ trawienny szybciej sobie z nim poradzi.

Zrezygnuj ze słodkich napojów. To tylko puste kalorie i ogromne ilości cukru, które pochłaniamy niepotrzebnie. Warto zastąpić colę lub słodzone soki, wodą i zieloną herbatą. Już sama rezygnacja ze słodkich napojów sprawi, że stracisz na wadze. Oczywiście przyjmując, że nie będziesz rekompensować sobie braku napojów innymi słodyczami.

Pływaj. Jeżeli nie masz motywacji do ćwiczeń lub schorzenia dotyczące kręgosłupa lub stawów nie pozwalają Ci na nie, zapisz się na basen. Pływanie to świetna forma spalania kalorii. Taka forma ruchu wzmacnia mięśnie, rzeźbi sylwetkę. Dodatkowo odciąża stawy i kręgosłup. Podczas pływania możesz spalić do 600 kalorii na godzinę.

Nie ułatwiaj sobie wszystkiego. Oznacza to, żebyś nie korzystał ze wszystkich udogodnień takich jak ruchome schody czy winda. Postaraj się część drogi z pracy przejść na piechotę, parkując samochód na parkingu w supermarkecie wybieraj bardziej odległe miejsca, wchodź po schodach gdzie tylko się da. Takie małe aktywności fizyczne przez cały dzień, mogą złożyć się na sporo spalonych kalorii.

Zamieniaj. Zmień swoje ulubione dania w ich mniej kaloryczne odpowiedniki. Staraj się piec i grillować zamiast smażyć. Zamiast śmietany świetnie sprawdza się jogurt naturalny. Warzywa do obiadu przypraw ziołami, a nie zasmażaną bułką tartą. Ziemniaków nie musisz polewać tłuszczem, wystarczy, że wytłuczesz je z mlekiem, będą kremowe i pyszne.

Stosuj ostre przyprawy. Przyprawy takie jak imbir, chilli czy pieprz czarny poprawiają nasz metabolizm. Dzięki min potrawy trawione są szybciej, a temperatura naszego ciała się podwyższa. To sprawia, ze tłuszcz spalany jest szybciej.

Podstawą odchudzania jest oczywiście zdrowa dieta i ćwiczenia fizyczne. Stosując jednak kilka trików, możemy pomóc sobie w utracie kilogramów. Pamiętajcie, że stawiać sobie małe cele. Są możliwe do osiągnięcia i bardziej motywują do działania, kiedy powoli osiągamy szczeble odchudzania jeden po drugim.

Przeczytaj również: sprawdzone domowe sposoby na popękane pięty

http://odchudzanie-ziola.pl/ witalizma.pl/zmarszczki-na-czole/ http://suplement-opinie.pl/rekarnival-opinie/ analizy statystyczne sposoby na dłuższy stosunek